8 Oktober

Vet ni vad? Nu känner jag att vi börjar om. 
 
Brist på tid, söndriga datorer, lathet och dåligt internet har lämnat bloggen tom.
Istället för att skriva uppsatser om vad vi varit med om så lägger jag ut bilder!
 
 
Vi börjar från början. 
 
Efter vad som känndes som tre veckor i Delhi så kom vi äntligen iväg med buss till Rishikesh, laxman jhula.
 
 
Rishikesh är kännt för turister som kommer hit för att leva i ett ashram där det utövas yoga och meditadion tillsammans med någon heligman, vattnet som går här är ganga och gör staden ännu mer helig. 
 
 
 
 
Man är med i en hel del fotoalbum 
 
 
 
 
Det går två såna här hängbroar över till den lilla delan Laxman Jhula, bron är alltid oroväcknde fylld med människor, apor, tjurar m.m
 
 
 
 
Det finns massa mysiga restauranger (väldigt hippie) som spelar skön musik och serverar det mesta från de flesta länder.
 
 
 
 
 
 
 
Det här är bilden jag hann ta av templet innan jag blev tillsagd att bilder inte är tilåtna.
 
 
 
 
 
 
 
David barberar sig hos en ung pojke. Han blev inte bara rakad utan fick också en ordentlig rengöring med hjälp av gummiband och sten.
 
 
 
 
På väg ner till stranden ligger detta lilla hus.
 
'
 
Det känndes lixom heligt när pinnen bara stod där i sanden.
 
 
 
 
 
 
Här köpte vi våra motorcyklar och styrde färden mot Dharamansala.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0