Rishikesh

Det har blivit ett par dagar extra här i rishikesh.
Vi har fått vänta och letat efter motorcyklar men nu mina vänner är dom våra.

Två royald einfelds är inköpta och redo att ta oss många långa mil..

Det är så galet varmt men det är inte riktigt någon sol, det tar 2 minuter innan mitt huvud är dyngsurt men imån är planen att påbörja motorcykel resan till dharamansala och det ska förhoppningsvis bli kallare och kallare ju längre upp vi kommer..

Jag tar tillbaka min första rubrik och säger - Nu har resan börjat!!



Kommentarer
Postat av: emuly

Lycka till och kör lungt :) puss på er

2013-06-05 @ 06:57:19
Postat av: Stina

Vilken tur att ni fick tag på två stycken. Och skönt att ni kan börja åka, det fläktar ju förhoppningsvis lite när man åker. Saknar er redan så sjukt mycket. Hoppas att ni har det bra och ta hand om varandra!! Pussar och kramar från oss!!

2013-06-09 @ 09:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0