27 September

på allvar så gissar jag för det mesta bara på datumet.
Har till och med varit nere och bokat tvätt tid idag och kan ändå inte minnas vilket datum det är.

Nu är iallafall balkongen i ordning igen och snart är alla byggställningar ner plockade så vi kan se ut och öppna dörren igen.

Och vilken underbar dag vi fick, underbart.

Det finns inget bättre än när det igentligen ska vara kallt och solen ligger på och värmer upp.
därför kommer några favoriter från förr.







Vi startar det hela med mina två absoluta favoriter. Finare barn och föräldrar får du leta efter. Hade villar träffa dom varje dag resten av mitt liv.
Felix & Alexander.



Lilla, lilla, lilla Amadeus.





Vi flyttar hem ifrån Stavanger.
Brukar jag och Dragan packa mycket tycker ni?.
10 väskor och några av dom större än Dragan men hem kom vi med allt.



Så här såg vi Stavanger från vår balkong.



Som hejdå fest hade vi en maskerad.
En sjukt lyckad maskerad skulle jag säga.


Mina 3 absolut bästa.
Robin (jobbade på shell med mej)
Emuly (Jönköpingsbor, den absolut bästaste)
Daniel (trogen Coop Norge arbetare)




Mario & Luigi
A.k.a Mika och Robin



Dragans jobbar kompisar, kan inte komma ihåg namnet på dom.
Jag kallar den blonda för Amanda och mina Junedalskompisar borde veta varför.



Lazslo ungersk Coop Norge arbetare



Jag och bästaste Shell arbetare jag någonsin träffat Cajjjjjo..



Hihi jag saknar Carro såååå mycket när jag ser denna bilden.



Det var nog inte många som visste att vi hade en katt när vi bodde i Norge.
Hon hette Mausan och försvann ganska snabbt efter att vi fått henne.
Hon var den sötaste lilla kissen jag någonsin träffat.
Jag som inte gillar katter älskade den här lilla sötnosen, önskar jag hade kvar henne.



Får tårar i ögonen när jag ser dessa bilder.


Mer bilder kommer snart.
Nu blir det fika med familjen Wennerstrand/Rojas.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men guuud vilken söt liten tussebebiskatt. Mycket sötare än Amanda. Haha. Jag dör. Haha.

2011-09-29 @ 23:52:38
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0