24 September?

Jag känner átt jag ska skriva något om vad jag har gjort här i bloggen, det är väl det folk gör, men jag kommer inte på en mening.
Jag börjar längte tilll Norge mer och mer om jag hade fått ta med mig mina vänner och familj hade jag varit där för evigt.

Men här kommer lite bilder från Serbien.



Dragans gudbroder Dejan och hans familj bjöd på grill afton när vi kommit fram.
Dom bor i huset igemte Dragan, när Dragan var liten och åkte till Serbien stod alltid Dejans pappa och grillade en hel gris på gårde och barnen fick fajtas om svansen.
Vi fick ingen gris men en ordentlig middag:)





Han har alltid något skoj att visa på sin mobil.



Dragan, Dejan, Dejans fru och hans mamma.

En himmlans mysig kväll även om vi hade svält oss själva hela dagen och när vi väl åt gick vi båda i däck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0