6 November

När jag satt på Oslo station och väntade på mitt tåg, det ända stället av alla som jag hittade en vagn att ta mina förbaskade väskor på, hörde jag en massa jublande.
Alla skrek samma sak samtidigt ochjag trodde för en halv minut att jag var med i en flash mob överasknings dans.

En sån där alla på helt plötsligt börjar dansa och sen låtsas som inget..
jag vaknade upp ur min koma för en sekund tills jag insåg att det var en massa fulla fotbolls fans som ranglade fram och skrek om sitt lag.

Där försvann ännu mer energi och jag bestämde mig för att äta på Burger King.
- 91 kr tack
91 kr?????????????????
helvete..

http://www.youtube.com/watch?v=pDRRkYF3jzc&feature=related

kolla in dansen.. kolla vidare på olika.. det är sååååå coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0