10 november

Ojsan hoppasan.
Ännu en dag av att inte göra någonting vettigt.

Skulle ju ha gjort endel men det blev inte riktigt så när jag stängde av alarmet och sov till kl 12.20.
Typiskt!

Men idag har solen lyst på oss här i Stavanger det har varit en riktigt och utomordetligt fin och varm dag.
Har varit i stan och fotat lite och mest gått om kring.
Sen blev det kaffe med emuly och Daniel.

Har ju självklart glömt min kortläsare hemma (tror jag, den kan ligga i någon väska) så jag kan inte lägga upp några nya bilder..

Trött blev jag efter hemmagjorda hamburgare och gurkvatten.

Emuly sover hos sin "kompis" och här sitter jag själv ( för det har jag inte varit den senaste veckan).
Borde göra något vettigt som att kolla på Sex and tha city.
Jag har förövrigt sett alla sesonger på en vecka.
Tar inte så mycket tid att leta lya som jag hade tänkt mej.






Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sån här (valfri färg (inte rosa))
den hittar ni här http://www.belysningsdesign.se/taklampor


Kommentarer
Postat av: fanny

den blåa var ju skit mysig :)

2011-11-11 @ 22:36:04
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0