07 November

Tredje dagen i Norge har spenderats mesta del ensam.
Jag tror alltid att jag är en ensam varg som älskar att gå runt med min kamera och se sådär speciell ut.
Ta foton, dricka kaffe läsa på fik och såna saker, det tar typ 5 min innan jag inser att jag inte är sån.

Idag har en elak dimma legat över stavanger och gjort det mesta dystert..

Har varit på bibblan och kollat i genom en månads tidningar efter lägenheter men inte hittat något.

Imån ska jag gå till mäklare och kolla och jag har en visning imån.



















Gamla Stavanger är Stavangers mysigaste del.
Här ligger så super söta hus med mysig inredning med blommor utsmyckade små trappor och när snön kom jobbade jag natt och fick med mig kameran när snön var helt färsk.



Natta visade mig den coolaste flash mod
http://www.youtube.com/watch?v=1aSbKvm_mKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0