31 Mars

Solen säger hej:)
Två hela dagar med sol, uderbart.

Vi har även haft två super mysiga dagar här i Pai.
Jag kan inte säga det nog, jag älskar Pai och jag är sååååå glad att det finns ett ställe i Thailand som jag ka tycka om som jag tycker om Pai:)






En flykting från Laos som lyckade sig undan att bli frukost.



En lite äldre bild från vattenfallet



lyx ala Paioch gratis Wifi



Bron vi måste gå över för att komma till vår bungalow börjar sakta men säkert förfalla. För varje dag som går böjer sig de få pinar som håller denna ställning samman.
Såna är små söta lappar är också vanligt i Pai. Hand målade inviter till olika barer, yoga pass och andra tillställnigar.



Det står klart och tydligt att man inte får parkera här, vi väntade tills han som argt dragit klart i snöret som vi parkerat på.



Det är svårt att fota alla mysiga ställen här i Pai men det är fullt med mysiga fik, restauranger och barer.



asien har inte riktigt samma regler som sverige när det gäller att reklamera.



På samma restaurang serveras shakesen i dessa lockande muggar.




På eftermidagen i går besökte vi Pai canyon.
Ett underbart ställe där vi fick lära oss att även asien har höst och får uderbart fint färgade löv så här års..
Tyst och lungt och nästan nästan nästan tomt på turister.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt ja underbart vackert vilken söt stuga ni hittat så otroligt vackra bilder!

Förstår er att ni inte vill hem men nu tror jag att våren är på G här.

Ha det bra på er tripp. Kram!!

2011-04-04 @ 08:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0