16 mars

WOW.. det reeeeegnar i Pai..
Det har regnar non stop i tva dygn..

Det ar aven otroligt kallt.
Eftersom att min plan var att ta mej till pai och spendera varje solljus minut vid vattenfallet sa jag kunde komma hem och inte se ut som att jag har legat i en kista varje dag i ett ar men tjiiii fick jag.

Jag har dock kommit pa att dom har hot springs har i narheten och regniga dagar spenderas ju otroligt bra i ett gigantiskt stort badkar med otroligt varmt vatten:)


Men aven om det regnar sa har jag njutit till 1000 dessa dagar under mitt varma stora tacke och njutit utav mat som ar sa billig att du trillar av stolen:)



Kommentarer
Postat av: Nellie

Låter mysigt.. synd dock att de va så regnigt.

Längtar efter dig, så hoppas vi ses snart



pUSSSSSSSSSSSS

2011-03-17 @ 17:18:15
Postat av: Jeanette

Vilka härliga foto följer er med spänning på era äventyr/kram

2011-03-28 @ 09:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0