28 Juli

Idag mina vänner är jag TRÖTT. även att jag vakande vid 12 så känner jag mig som roadkill.

Igår åkte vi ut till Gränna och njöt av det underbara vädret som bjöds.
Vi fikade vid hamnen, spelade mini golf och köpte polkagrisar.

Det var himmlans mysigt och svin kul att spela mini golf med min mamma, som kallar sig själv blind (p.ga dalig syn) - Jag ser inte jag bara slår... Pang HOLE IN ONE..
hon var grym..


På tal om någonting helt annant som också var jätte skoj och lite mer krävande var att spela Paintboll med våra fina vänner..
Inte bara en utan två gånger har besöt skogen och skadat varandra med små bollar fyllda med färg och fisk lever olja.

Det har varit skiiiiit skoj båda gångerna.

här kommer lite bilder från första gången.





Vi vet vart du bor.



Det här var innan vi började, innan smärtan kom.


Ett grymt Team.


 
Skit kul dag verkligen.
Skulle ha blivit fest efteråt, blev så där:P



Nu blir det körkorts plugg så jag kan få den jävla lappen snart.
PLUUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0