26 Juli

Hejsan hej..

tiden går så fort när man inte har något att göra:P
Pluggar teori så jag spyr och kör bil så jag blir yr..
Sååå värt.

Första steget till körkortet är klart nu är det bara de jobbiga delarna kvar.

Iallfall.
Vi spenderade en natt i Hökensås för ett tag sedan.
Hyrde två stugor och fiskade hela långa dagen.

Mycket trevligt var det och här kommer lite bilder.



Jacob var den ända ut av oss som fick fisk och kanske var den inte så mycket att skryta med.



Det var så sjukt mycket mygg.. tur att man var förberedd.




Jag och Natta fiskade ju inte själva utan njöt av utsikten och drack öl:)



En mycket trevlig dag för alla utom Mario som inte gillar när saker inte går hans väg:P



På kvällen drack vi mer och hade det hur skoj som heslt..


Puss på er min vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0