19 Juli

Åhej och hå va tidigt jag är uppe idag..
Somnade redan vid 23 igår vilket jag INTE brukar..
Efter att ha varit ledig i 1,5 år har man inte riktigt rutinerna i märgen.
Min tidiga insomning resulterade iallafall i att vakna 06.00 pigg som en mört..

Jag och mamma har fått en vecka gratis tränande på Sportlife och har nu börjat nyttja detta, igår tog vi en timmes träning. Efter detta följde mamma med mig och Dragan till Lekeryd för att avsmaka deras kända glass och vilken glass dessutom..
krämig och god mjukglass i stoooora lass.

Sen tog vi en kaffe på Huskvarna utsikten. en Härlig dag.

En annan härlig dag var min födelsedag som firades med våra fina vänner, festen var lätt sommarens bästa fest och alla verkade ha lika skoj som jag, nästan alla iallafall.




Kvällen började lungt och tryggt.



Dragan fick boken "tillfälliga tattueringar" i present
- Gud va bra, dom kan jag ge till barnen när föräldrarna tattuerar sig..
Det var vi som var barnen.
Alla fick var sin, alla tyckte inte det var lika skoj.




Det bjöds på smörgåstårta, choklad tårta, tilltugg, drinkar och värme lampa, en hejdundrandes kväll.



Jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: natta

Haha rakt upp i näsan! Kan se min hjärna härifrån..

2011-07-19 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0