14 Juli

Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade något här.
Vi ville inte ha oinressant blogg där vi bara skriver om onödigt skit men sen vi kom hem har vi ändå gjort en hel del grejer.

Planen är att jag ska lägga ut bilder från olika tillfällen så här kommer första.

Vi åkte en solig dag ut till Hökensås med massa vänner och hund för att fiska.
Här kommer bilderna.



Sticky är den största hunden jag känner som låter som en fågel när han bli exalterad.




Natta och jag fiskade lite mindre än de andra och njöt i stället av sol och fint väder.




Manat och Maxi fiskade loss. Maxi slog mest runt med sitt spö men generna till att bli en fiskare har han.



Dragans första fiske i Svergie gick inte som planerat.. tur att vi hade med oss mat:P



Haha Gino fick en fisk som alla samlades runt för att bevittna avrättning och rensning.



Ginos fisk.



En trevlig dag vid sjön.



Tack för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0