21 Januari

Da ar det antligen dax for bilder..

Vi borjar med Bukit Lavang och var trek.



Otroligt stor myra



Det var ingen barnlek:P



Ett OTROLIGT stort trad och en fin krona som var guied sa fint gjorde till oss.



Otroligt var det.



Har slog vi lager for natten.



Hela ganget..
Vi raftade ju tillbaka till vart guest house i massa traktors dack..
Barnen fick arva vara as fina kunga kronor..



Sana har buss sangare finns i hela Indonesien. dom sjunger pa bussarna och far lite pengar av folk.
alla ser dock inte lika coola ut som den har snubben..


Palau Weh:

gissa vem jag ar.


Under vattnet..




Det var verkligen UR skoj att lana tyskens undervattens kamera..
Bilden med mej och sjo gurkan ar till natta for jag vet att hon tycker dom ar saaaaa coola:)



Saknar dej bryggan.

Kommentarer
Postat av: fanny

vilka underbara bilder !

2011-01-21 @ 12:10:50
URL: http://fanno.blogg.se/
Postat av: Natta

Sjögurkor måste ju bara vara så jävla obehagliga. Haha. En del andra djur som ni fick med såg också obehagliga ut måste jag medge. Haha, hur ska jag klara mig i vattnet med alla dessa djur!!

2011-01-21 @ 13:57:27
Postat av: Stina

Får rysningar över hela kroppen tre gånger om när jag ser hur nära alla djuren är. Jag önskar att jag var så modig men det är jag verkligen inte.

Ni ser så fina ut och ni ser ut att ha det superbra. NJUT ett tag till så ses vi snart ;)



Pussssssssssssssssssssssss

2011-01-21 @ 14:10:08
URL: http://brahegatan.blogg.se/
Postat av: Anonym

guuud vad avvis jag bliiir hur ska ni kunna komma tillbaka till det normala i tråk gråa sverige???när ni varit på sån resa!!!awesome

2011-02-02 @ 21:44:25
Postat av: Anonym

guuud vad avvis jag bliiir hur ska ni kunna komma tillbaka till det normala i tråk gråa sverige???när ni varit på sån resa!!!awesome

2011-02-02 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0