27 Februari.

1 år och en dag.

Jag vet inte vad det är med mig och Dragan men så fort vi ska fira någonting, någonting alls så går det alltid åt skogen.

Vi missar födelsedagar, sitter fast i någon buss på månads firande dagar, flyger till ett nytt land på julafton och väl där hittar vi ingenstans att bo. det finns en massa sätt vi har missat vårt firande.

Så varfö ändra det på 1 års dagen??
 Mia, Manat och Maximilian (de 3 M:n) är här på besök och igår blev Maxi väldigt sjuk.
Han hade feber och kräktes en del, så på morgonen åkte vi runt och letade efter en klinik, väl hittad och hem för kurering.
Vid 12 tiden på kvällen gick febern upp väldigt mycket och eftersom att han inte ätit på typ 2 dagar åkte vi in till sjukhuset med stakarn.
Han fick dropp och dom fick ligga över natten.

Som tur är så är det den bästa anledningen som vi har haft för att missa våra speciella dagar.




Igår började vi med våran 1 års suprise och nu ska vi fortsätta.

Ikväll ska jag försöka lägga ut bilder:)



Kommentarer
Postat av: Stina

Oh tiden går så fort.

Snart får jag krama om er!

2011-03-07 @ 17:56:28
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0