20 februari

sista dagen i Bali och Indonesien ocksa for den delen.
Kanns lite trakigt att lamna denna del av Asien. Jag tror nog att jag kan saga att Indonesien ar det jag har tyckt om bast.

Nu blir det Thailand for att mota upp en massa vanner:)
Dragans foraldrar har bjudit oss pa ett lyx hotel i Phuket.
Vi tackar sa hemskt mycket for detta..

Vi kommer ha pool och en massa lyx.. wiihooo:)


Jag maste ju saga att jag inte ar over lycklig over att aka tillbaka till Thailand, det ar ju inte mitt favvo land.
Men det ska bli saaaa skoj att traffa alla som kommer och halsar pa.
Speciellt SuperNuttan:)

Forhoppnings vis sa ska vi inte vistas allt for lange i sodra delen av Thailand utan sa snabbt vi kan aker vi upp till Chiang mai och Pai:)

Den 26 firar vi ett ar, da hander det grejer och den 28 ar det bara 2 mander kvar tills jag sitter pa flyget till La Pari:)

Snart hemma och jag hoppas varmen gor min sallskap.


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg, Allt väl? :)

2011-02-20 @ 11:08:56
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: Supernuttan

Åh tänk att det inte är alls långt kvar! Det kommer bli sååååå superduperkul!!! :D

2011-02-21 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0