15 Februari

det regnar idag.
Vi har faktiskt haft tur med vädret tills idag..

Jag spenderar min morgon på starbucks med en kopp kaffe och lite internet.

i går tog vi en tur på moppen hela familjen och kollade in gatan med inrednings affärer..
JAG DÖR!!!

När jag blir rik och har ett eget hus åker jag till bali och skickar hem kontainrar:)

Jag och dragan var på reggae konsart för någon dag sedan.
Några lokala band som spelade och en snubbe från afrika..
det visade sig att han är den som gjorde VM låten som shakira sjöng - This is africa..
Det var riktigt ös i leran och skit skoj

Bra jobbat bali:)

Kommentarer
Postat av: fanny

de får gärna regna här med så snön försvinner ! :)

2011-02-15 @ 06:54:35
URL: http://fanno.blogg.se/
Postat av: Hannah

Så fett ni har det! Jag vill med på reggaekonsert!

2011-02-15 @ 09:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0