11 Februari.











Det var ett tag sedan vi skrev något här och det finns en anlednning.
Dragans föräldrar har kommit till Bali och vi är här för att överaska dom såååå vi har inte kunar skriva vart vi är, det skulle ju lite förstöra överaskningen.

Vi har spenderar en vecka på Gilli Islands.
en mysig liten ö där det inte finns så mycket mer än strand och hav.

Vi lyckades få in en heldel soliga dagar och vi hittade den mysigaste lilla bungalown..

Vattnet var väldigt strömt och vi kunde inte snorkla som jag hade velat efter som jag efter 11 månaders resa nu investerade i gen snorkel och mask.

Efter Gili tog vi oss till Bali närmare bestämt Ubud som en ett mysigt ställe i Bali.
Det är fullt med tempel och gamla byggnader och efter 3 dagars hus letande hittade vi ett super mysigt ställe att bo på.

Nu är Dragan och plockar upp sina försäldrar, dom borde vara här när som och jag är på Starbucks för att köpa jutbart kaffe och goda kakor.





Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!



2011-02-11 @ 10:12:20
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0