9 September

Ny dag, nya möjligheter och solen skiner på oss i Phuket!

Den 9 September och här kommer snart Dejan från landet i fjärran in flygande på Airoflots ving express..
Vi är uppe med tuppen (dock inte den utanför huset för den är fan uppe hela nätterna)

Jag funderar ¨på vad jag ska göra medan Dragan hämtar sn gudbroder på flyplatsen, det är ju inte så ofta man är ensam... Duschat har jag i vart fall klarat av och mitt hår har aldrig luktat bättre.
Eftersom att jag de senaste åren inte använt något annat än mitt natur shampoo, som luktar barr, så har jag nog glömt hur gott vanligt shampoo kan lukta. Mitt lukatar vattenmelon.:)

Kära vänner och vänner till vänner Thailand har den godaste grisen på pinne, SLURP!.
För 5-10 Bht (ställen som patong,kata,karon 20Bht) får du dej en pinne kött ohhh herre min gud va smarrigt det är. Du kan lätt äta dej mätt på 3-4 stycken och där har du en billig måltid..:)

Ska städa undan lite innan vårat royal besök kommer. :)
Dragan har redan gett sig av, jag tror att detta kan vara ett minnes värt ögonblick, kan detta vara det första Dragan kommer i tid til:P












Kommentarer
Postat av: Anonym

fifan va lidande. haha. sry ; )

2010-09-11 @ 10:10:45
URL: http://fanno.blogg.se/
Postat av: Eva Frii Andersson

Hoppas ni har det underbart med sol och värme i Thailand. sköt om lilla mammsen nu när hon kommer så hon är pigg och gla när hon kommer hem till Sverige igen.Hoppas påatt få se många kort sen..Kramar från Svedala Eva Lina Frii

2010-09-13 @ 18:19:31
Postat av: [email protected]

Hej Evve!

Gunilla o Lena är i Najang Cotteg och det är ett hotell de hat tagit in på.

De hottade ej er o har panik

Lenas nr 0735312803 pratade nyss med Lena ring omg

Mitt nr är 036 163619

Gunilla är mycket orolig att det hänt er någonting

Hoppas att allt löser sig säkert ett missförstånd

Kram Jeanette.

2010-09-14 @ 07:31:22
Postat av: [email protected]

HEJ IGEN EVVE

HÄR HAR DU GINILLAS NYA MOBIL NR 0736819147



HOPPAS ATT ALLT LÖSER SIG NI MÅSTE HÖRA AV ER MAN BLIR JU SÅ OROLIG

KRAM JEANETTE

2010-09-14 @ 08:13:11
Postat av: Emmas Husbestyr

Va roligt att du hittat till min blogg. och att du gillar den! :) Hoppas att du har en fantastiskt bra resa och att du njuter! Allt gott! Emma

2010-09-16 @ 10:40:14
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0