8 September.

Natta. Serien är konstig, Otroligt konstig, men jag gillar den av någon otrolig anledning.

För någon dag sedan köpte vi på oss några burkar textil färg som vi hade tänkt att använda på våra gamla kläder och nya för den delen.

När man varit ute och rest i 6 månader är man aningen trött på de kläder som hängt med från Jönköping.
Man har inte så mycket val möjligheter som man har hemma.
Kanske köper något nytt då och då men det mesta skickas hem för bättre användning, ´jag har lärt mig att om du vill kuna använda någonting när du kommer hem använd det INTE på resan!!!
Allt bleks, går sönder, blir smutsigt eller tappar sin form.

Så iallfall så pimpade jag och Dragan (mer Dragan)  upp mitt linne som när den packades ner i resväskan var vit och nu är mer åt det gula, sås fläckiga hållet.


 Här har vi linnet innan vi PIMPT IT!

 TaDaaaaa!!!

BOMSCHAKALAK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0