7 September?

Jag kan ha helt fel när det gäller datumet, har inte en anning om vilket datum det är.

 Dags att nämna detta mirakel som fångades upp utav mina svenska och norska vänner, True Blood.

Nu när jag och Dragan har uppdaterat oss och kollar på sesong 1 och halva 2an måste jag säga VA FAN ÄR DET HÄR!!.
Jag tror alla i serien är schitzo, rejällt också det är inte så att dom blir lite annolunda då och då utan när folk dör går dom vidare med händerna i fickorna som om inget hänt, när en serie mördare hittas så blir självklart alla förvånade men kvinnan som om några månader skulle gifta sig med honom gråter en skvätt och hittar sedan en ny krigsskadad man..

Vampyr älskaren som bråkar konstant med sina döda pojkvän gillar att bråka med inte bara sin blodtörstiga livspartner utan med alla runt om kring och när hon bråkat klart med alla, läst lite tankar så har hon och hennes vita man sex och sen har dom sex igen.

Under tiden hans syster bråkar och har sex gör brodern det samma frutom när han går med i en kyrka som vill mörda hans syster och alla hennes döda polar.
Glömde jag säga att dom har sex.

Nu har även någon slags gud slagit till i den lilla staden, ingen kan döda henne och även hon gör så att alla har sex.

Jag måste ge en ordentlig high five till

Kommentarer
Postat av: natta

haha ska du förklara det så så verkar ju serien as konstig. haha men jag älskar den:D

tycker den är superdunder bra!:D

2010-09-07 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0