29 September

Oj Oj Oj. Igar bestamde jag bryskt att vi skulle hyra moppe och se on (pa natte tid, eftersom jag inte har nagot korkort och vill helst inte vara med om pinsamheten nar polisen stoppar mig och jag inte har lappen att visa)
Saaaa nervi var jag nar jag skulle hyra och var tvungen att skriva ner mitt korkorts nummer, snabbt ringde jag Dragan och fragade hur manga nummer ett sant inneholl. det visste han inte sa jag fick chansa.

Vi fick moppen Jimmy utan vaxlar..
jag har ALDRIG sett min mamma sa nervos och glad samtidigt..
Hon var helt rod (och inte bara av brannan) visste inte vart hon skulle ta vagen och var tvungen att efter en meter stanna vid Lena (som DOOOOOG av skratt ner vi kom glidande med vara snygga hjalmar pa) och ta en cigg.

Sen bar det i vag till kopcentrum, nagra sma marknader och for att se om vi kunde hitta vattenfallet, som vi hittade men inte vagade aka upp till mitt i natta..

Det var en upplevelse for min mamma, det trodde hon aldrig.


 Mamma och Jimmy. (Hon ser otroligt lugn ut pa bilden mot var hon var i verkligenheten.;P)

 sa bar det av.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tror jag dör hur fan vågar du sätta gunilla på jimmy ha ha ett minne för livet asg

Jag har åkt moppe för 2 år sen hamnade i en trädgård svår att svänga med..

2010-09-29 @ 12:33:55
Postat av: Emma

Hej Eve! Att du tittar in på min blogg?! Hoppas att allt är bra! Ser rätt så härligt ut på bilderna iaf.



Angående Tigi S-Factor. Tänkte inte så mycket på det eftersom produkten är så bra. Men självklart så är det som du säger. Med varje produkt som skapas så försöker man pricka rätt målgrupp med rätt produkt. Riktigt bra marknadsföring med andra ord.



2010-09-29 @ 13:00:40
URL: http://ehegestrand.blogg.se/
Postat av: fanny

haha. lite oväntat o same blomma :P wierd-!

2010-10-01 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0