28 September

Vi har haft daligt vader i tva dagar. Vet inte om jag kan kalla det daligt igentligen men solen har iallfall inte varit framme.
idag tittar den ut en stund men gommer sig senare bakom vara ovenner molnen..

Mamma ligger i och tar forsoker fanga varje sekund av sol sa hon inte behover slanga sig i solariumet direkt nar hon kommer hem.. det ska vi forsoka undga.

Har kommer lite bilder, har inte kunat lagga upp nagra da jag inte har sladden till kameran med mig MEN den har nya datorn har en kortlasare. LYCKO MEJ och er.


 Phukets solnegang, dock inte den finaste.



Koh Saumi.

 ville forklara for min mor att sanden var kall om man tryckte ner hander tillrakligt, det tog lite tid men hon fattde tillslut.

Min mamma tyckte saaaa synd om denna man och hans medarbetare som bar pa sana har hela dagarna langst stranden. Varje gang dom kommer sager hon NAAAWWW och kollar med valp ogon pa dom.


 Ett annu hogre NAAWW ljud kom efter att hon fick prova och bara det han springer runt med hela dagarna och fixade knappt att lyfta den.. da kopte hon mer an en majskolv.

Mamma hittade sitt drom hus och dom hade lagt sma gott utanfor till henne.

 Party morsan.

Min inte alls sa glada mamma aker bat.

 Thai boxning.

massage pa stranden.

 Reserverad for svenska lata tanter;P

 Mc Donalds, varfor inte..

Vi avslutar bildregnet (som nattta kallar det) med en bild pa mig och min underbara mamma..
Det har varit sa skoj att ha dej har och snart syns vi igen kanske pa en annan del av jorden.

Foresten sa maste jag ju tacka Dejan ocksa som reser till fru och familj i Serbien pa Torsdag. Det har varit sa otroligt skoj att ha dej har, ses i Serbien bakom grillen. ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka härliga foto modeller bruna o fina !

O va skönt med massage !

Jättefina bilder.

Kram till er från kalla blåsiga JKPG

2010-09-28 @ 13:28:09
Postat av: Natta

"Bildregn" som jag kallar det.

Haha, var tvungen att gå in och titta vad jag hade skrivit egentligen och sepåfan, det står bildregn.

Inget minne av. Haha. Men måste säga att jag gillar ordet:D



Och det var jättemysiga bilder du lagt upp nu.

Och du och din mamma verkar ha det hur mysigt som helst!

2010-09-28 @ 16:35:04
Postat av: Stina

Sista bilden på er var verkligen fin. Roligt att höra att allt gått bra och att ni har haft kul. Mer mer mer mer mer mer mer mer mer bilder! Pusss

2010-09-28 @ 21:47:01
URL: http://brahegatan.blogg.se/
Postat av: Eva Frii Andersson

Herregud jag vill dit med.Mamma kan ju extraknäcka med han som går på stranden,säg till henne att vi kan hålla i varsinn ända på mojängen.jätteroligt att se ett leende på dom läpparna med,hon har nog njut redigt ordentligt..kramar från ett blåsigt småland

2010-09-29 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0