25 September.

Vi har intagit Koh Samui som ska vara Thailands 3dje stortsa o (enligt Lenas Thaibok)
Vi motte upp Dragan och Dejan och bor pa samma stalle som jag och Dragan bodde pa for 2 ar sedan.
Det ser inte likadant ut, dom har byggt om bade stugor och restaurang och sjalvklart ar det lite dyrare an da.

Sist vi var har lag jag och Dragan sjuka i sakert 1,5 veckor men det har inte hant har.
Mamma mar mycket battre och har borjat ata igen.

Min forkylning som har pagatt OTROLIGT lange har fan inte gett med sig annu.
Nasan rinner och rinner och rinner och rinner.
Jag har inga andra symtomer men det slutar ta mej fean aldrig.

Vi bor precis vid strande och mamma och Lena som har lyxat med en fin air con stuga har det jatte mysigt..
Ja daremot en lite tra hydda dar jag maste boja och banda for att komma forbi sangen som star nastan framfor dorren.
Men vad gor det..


I dag ska jag ta med tanterna pa lite shoping och drinking i den lilla staden har igemte.
Man blir konstigt nog trott pa att sitta pa stranden hela dagarna och vill ha lite omvaxkling:P
Vadret har varit KANON hela tiden, det regnade inatt men vid 9 tiden var det fint igen.


Sa idag har D&D (dejan och dragan) lamnat oss och akt tillbaka till Phuket, den 30de flyger Dejan tillbaka till fru och familj i Seriben och dagen efter kommer Nova.. Jiipie!!..

Den 30 daremot aker vi med natt tag till Bangkok och hamnar pa lyx hotel.
Pa lordagen ska vi pa en utomhusmarknad som for 6 ar sedan hade over 6000 sma shops (annu en gang enligt Lenas bok) jag tror sakert att det okat drastiskt sedan dess.

Sedan flyger mamma och Lena hem den 3 och jag aker tillbaka till Dragan och Nova for lite mer o hoppande..



Bomschakalak.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter helt underbart sol o bad det får man aldrig förmyclet av.

Har ni inte tagit Thai massage ha ha man blir ju pånyttfödd av det.

Jag saknar foto har du inte med din kamera??

Ha det underbart, själv ska jag ta på mej täckjacka o ut me hundarna i skitvädret skulle vilja byta med er```

Kramar till er lyxiga nordbor!!!!!

2010-09-27 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0