20 September

Här sitter jag innan klockan är tio på morgonen och har varit vaken sen halv 7.
Det var planerat att vi skulle åka till Koh Saumi idag men mamma har haft magknip och mår inte bra så vi fick ställa in det..
Ska alldeles strax ta mig till apoteket som öppnar kl tio och preppa henne med medicin så vi frhoppningsvis kan åka imån.:)

Idag (och alla dagar) saknar jag Dragan som bara den, vi skulle åkt samma båt i dag till Koh Saumi men vi får träffas där i stället..

Stackars mamma, självklart ska man bli sjuk när man väl lämnar Sverige.. det är väl ganska vanligt här i Asien, jag har ju varit med om det själv ett par gånger..


Idag ska jag iallafall låna Poolen på hotelet här igemte och hoppas på att det inte börjar ösa ner bara för att jag för en gångs skull ska betala för att få bada någon stans där vågorna inte håller på att mörda dig för att du går i ett steg för långt..


Tack för mej;)

Bomshackalak..


Min kära mamma med en traditionel hatt från Norra Thailand.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

O vad söt du ä Gunilla den kan du ha på dej på torget sen

Hoppas att magen blir bättre o att du piggnar till fort som fan!

Shoppar du mycket du kan skicka en conteiner ha ha.

Hittat några snygga väskor?

Pigga nu på dej

Kramar till er alla!

2010-09-20 @ 09:23:37
Postat av: Eva Frii Andersson

Herregud va glad hon ser ut..kram

2010-09-20 @ 11:05:58
Postat av: Eva Frii Andersson

glömde ju skriva att du ska krya på dig,glöm inte våra trosor du skulle köpa nu innan du åker hem..

2010-09-20 @ 11:06:58
Postat av: Jeanette

Hej igen visade Fille fotot o hon undrar va du har på huvudet en elefantmössa tycker hon.

Hon undrar oxå när du kommer hem

2010-09-20 @ 15:07:29
Postat av: fanny

söt din mamma är =)

2010-09-20 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0