3 Oktober.

Domedag ar kommen.
om 5 och en halv timma sitter jag pa bussen pa vag mot Krabi och nagra timmer efter det satter sej mor min pa flygen och flyger tillbaka till kalla Sverige..

Jag ar otroligt glad over att hon kunde komma och halsa pa migh det har verkligen varit jatte kul..
Hon sager sjalv att det har varit den storsta upplevelsen i hennes liv (vilket jag tog valigt illa upp pa da jag tycker att min fodsel borde ha varit minst lika spannande. men jag tar det;P)

Sa nu blir det sista minuten shoping och kanske en massage..

Jag Alskar min mamma otroligt och det har varit sa skoj att ha henne har, jag kommer sakna henne..
pussss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Evve!

Jag förstår att du kommer sakna henne och hon har ju sett fram mot att träffa dej o denna resan så länge.

Jag tycker att du är helt suverän som gjort detta för din mor stor eloge till dej för det.

Tänk om alla hade sådana barn som du , va bra det skulle vara då mycket lycka....

Jag längtar efter Gunilla må du tro många glada skratt tårara o ilska har vi haft men jäkla kul oxå ska ge henne en mega kram när hon kommer hem.

Ha nu det bra du o Dragan på era äventyr.

Kommmer att följa dej på er resa så.

I LIKE YOU !!!!!

2010-10-03 @ 09:59:36
Postat av: Eva Frii Andersson

Hejsan Evelina jag håller med fullt i Jeannetts kommentar.jag vet hur lycklig din mor var när du bodde i hennes mage.när hon och jag satt och åt glass med massa chokladsås på och skrattade.hoppas vi kommer och få se massa underbara bilder när du och Dragan kommer tillbaka till Sverige nån gång,Ha det underbart.kram Eva

2010-10-03 @ 10:10:52
Postat av: Eva Frii Andersson

Hejsan Evelina jag håller med fullt i Jeannetts kommentar.jag vet hur lycklig din mor var när du bodde i hennes mage.när hon och jag satt och åt glass med massa chokladsås på och skrattade.hoppas vi kommer och få se massa underbara bilder när du och Dragan kommer tillbaka till Sverige nån gång,Ha det underbart.kram Eva

2010-10-03 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0