22 November

Idag har vi fått det mesta gjort innan vi lämnar detta land..

Vi har ändrat lite i vår reseplan det blir inte längre Kamboja utan stannar i Laos en månad och åker den 24 Dec till Indonesien..
Efter bilderna vi sett på stället vi ska till kommer vi få den bästa julafton någonsin..

Vi har också idag skickat paket till Serbien och blivit av med lite extra vikt i väskorna.


Vi fattade nog inte riktigt att Chiang Mai är i under en stor festival.
Dom tänder ljus som dom lägger på floden för att
också tänder dom ris lyktor som dom skickar i väg.

Det har varit as skoj att se allt det här.. det håller fortfarande på och ibland kissar vi lite i byxan när det låter som om kineserna är här och bombar när dom smäller smällare..




Så här kan det se ut då..
(inte min bild)

Så imån åker vi till Laos det blir 5 landet..

BOMSCHAKALAK...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej mammas solstråle, vi kommer att sakna dej i jul

men jag ska spara lite skinka till dej om den inte vandrar ut ur kylen själv.

Är så tacksam för dina mail så jag ser att du har det bra.

Saknar dej så längtar till du kommer hem kramar från mamsen!

2010-11-24 @ 12:33:59
Postat av: L.E.X

Gago!! Jag har hittat Sizzla-Good Friends mp3! Check ya mailbox! Peace out!

2010-12-08 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0