09 Mars

Efter en 19 timmars tag resa, 2 timmar vantan, en timme buss, 20 min taxi och 2 timmar letande efer guest house sa ar vi har.
JAG ALSKAR RISHIKESH.
det har ar det bast hitills..
vi ar precis i slutet av himalyas och det ar fortfarande riktigt kallt har pa natterna..
Ganges floden ligger precis vid vara fotter och har finns sa mycket coola grejer att in handla.

Vi ar ju har P.ga Kumbamelah men den ar i Haridvar som ligger ca 7 Km harifran..
Det ar en stor stad sa vi blev rekommenderade att bo har och ta en buss in till stan som kostar ca 3kr nar vi ville se festligheterna. det ryktas aven om en regnbagsfestival som halls av galna sadhus.
OHHHH det har ar vad jag tankt att Indien skulle vara..

Nu ar jag frisk helt frisk och det ar UNDERBART. Dragan ar ocksa mycket battre. thank you shiva;)

det har val inte hant sa mycket som sist har som sagt spenderat en massa timmar till att forflytta oss.


MASSA PUSSAR TILL MAMMA;)


HAAAAAAAR AR VI.. becouse we deserv it


Kommentarer
Postat av: lena

Postat av: mamma gunilla via jeanette

Hej på er skickar en hälsning till er från kalla Jkpg.

Gunilla hälsar så gott och jag med!

Det låter underbart med värmen avundsjuk vi kanske sticker efter er.

Kram gunilla och Jeanette

2010-03-09 @ 19:26:10
Postat av: Nellie

underbart att läsa att ni mår bättre, du måste lägga ut fler bilder, och bilder på dej.. saknar dej massor =)

ta väl hand om er..

2010-03-09 @ 21:41:56
Postat av: Natta

Faen vad fint det låter!

Gott oxå att det lever upp till era förväntningar å att ni blivit fullt friska!:D

Jag är sååå avundsjuk... Fortfarande. Haha.

Saknar dig!

2010-03-09 @ 22:14:43
Postat av: Stina

Shit vad det ser härligt ut på bilden. skönt att ni är friska, men snälla ta inte emot mer pulver från en främling. blir lite lätt orolig här hemma haha :) fortsätt blogga, lägg gärna ut bilder. det är skitkul att läsa hur ni har det och vad ni gör. saknar dig redan! ta hand om er puss&kram

2010-03-09 @ 23:01:08
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0