06 mars

DELHI BELLY has arrived..

Fy fan. var plan var att resa fran Varanasi for tva dagar sedan men sa blev inte fallet.
mitt fall blev att jag vaknade i gar och spydde som en gris madde illa hela dagen och kunde ata min forsta maltid som bestod av lite frukt kl 19.00 pa kvallen.

fick nagot pullver av en mer berest Israelare som smakade kall buljong men som hjalpte.
sov hela degen pa var OTROLIGT harda sang och ade ont i kroppen.

idag ar det mesta over. mar fortfarande illa och svettas som gnun men det ar absolut battre an igar.

vi gjorde fest pa hus taket pa gasthuset. det var trevligt. drack wiskhy och en full indier dansade loss och ville hangla med dom gamla turisterna. haha. sen dacka han och sov nog pa golvet resten av natten.

eftersom att alkhol inte funnits eller brukats i detta land i mer an ca 10 ar sa vet dom inte riktigt hur dom ska bruka den. haha men skoj va det.

hade tankt att lagga upp lite bilder men mar allt for illa och har ingen kraft i min kropp.
im[n aker vi i vart fall vidare mot haridvar dar vi ska pa kubamela.


ViHors:)

BOMSHAKLAK

Kommentarer
Postat av: natta

Wiiie låter som om ni har det fett nice. Förutom att du vart så dålig då. Men det går över tills du gifter dig!:D

2010-03-06 @ 21:26:43
Postat av: Anonym

hej evelina.hoppas du mår bättre o att ni kunnat fortsätta.kramar från lena.

2010-03-07 @ 15:14:56
Postat av: lena

hej evelina.hoppas du mår bättre o att ni kunnat fortsätta.kramar från lena.

2010-03-07 @ 15:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0