1Juni

Jag har igentligen ingen koll pa vilket datum det ar menjag gissar pa den forsta.
Jag borjar antligen slappa det harda taget jag haft om tids uppfattning och inser att det inte spelar nagon roll vad det ar for datum eller vad klockan ar.

Idag ar det tva manader kvar till vi aker till Malaysia. Jag langtar till deras marknad;) och sjalvklart hav och strander.
Men forst ska vi till Sherrapunji, varldens blotaste stalle dom har varit med i rekordboken tva ganger for att det har regnat mest i varlden uder nagra manader.
Dar finns massvis med vattenfall och broar som ar rotter av trad.
Efter det blir det motorcykel fard ner mot syd.

Idag ska vi skicka vart paket hem till sverige. det blev lite grejer anda.
Dragan ar nere och handlar sista presenterna och jag vaktar paketet.

Hoppas det borjar bli varmt hemma sa ni far njuta av Sveriges basta tid pa aret.
saknar er.


Bomschakalak

Kommentarer
Postat av: Natta

haha gullig bild:)

2010-06-01 @ 13:40:55
Postat av: Anonym

Svettas inte Dragan med allt detta skägg? :)

2010-06-01 @ 22:52:02
URL: http://brahegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0